بررسی اپلیکیشن واتس اپ بیزینس

Sepideh Taravati Mahjoubi - 0

 بررسی اپلیکیشن واتس اپ بیزینس

واتس اپ (WhatsApp) یک برنامه ی جدید اندروید طراحی کرده تا کسب و کار های کوچک با مشتریان راحت تر ارتباط برقرار کنند و نیز اعتبار سنجی حساب های متعلق به این کمپانی ها را انجام داده و ابزارهای مرتبط با آن را آزمایش نماید.

این شرکت در یک پست منتشر شده در وبلاگ توضیح داد که واتس اپ برای شکل دادن ارتباط میان کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد. این البته هدفی نیست که تولید نرم افزار واتس اپ به خاطر آن باشد بلکه به سبب ارتباطات کسب و کاری زیادی که از طریق واتس اپ انجام می گیرد، این شرکت تصمیم به اختصاص دادن نرم افزاری برای بهبود تجربه کسب و کار گرفت. برنامه ی جدیدی که خواهد آمد، پاسخ دهی کسب و کار و تجارت را برای مشتریان، جداسازی مشتری از پیام های شخصی و تولید یک فضای رسمی آسان تر خواهد کرد.

اپلیکیشن WhatsApp Business در گوگل پلی در اندونزی، ایتالیا، مکزیک، انگلستان و آمریکا در دسترس است و در هفته های آتی به دیگر کشورها نیز خواهد آمد. شرکت ها می توانند از ابزارهای پیام رسان هوشمند از جمله پاسخ دهی خودکار (automatic replies) استفاده نمایند که به سوالات متداول به سرعت پاسخ  می دهد و یا پیام های اتوماتیک تبلیغ یا تبریک برای مشتریان می فرستد. کسب و کارهای کوچک قادر به بررسی معیارهای ساده از جمله تعداد پیام های خوانده شده خواهند بود.

کاربران خواهند دانست که با یک شرکت صحبت می کنند نه یک شماره ی فردی، زیرا نام شرکت ها به عنوان یک حساب تجاری ثبت می شود. با گذشت زمان برخی از کسب و کارها پس از تضمین واتس اپ مبنی بر تطبیق شماره تماس با شماره تماس کاری دارای وضعیت تایید شده می شوند.

در پایان، این نکته شایان ذکر است که مشتریان نیازی به دانلود چیزی ندارند و برنامه به سادگی به کسب و کارها اجازه ی کنترل بیشتر روی ارتباطات خود را می دهد. مصرف کنندگان این اپلیکیشن کماکان توانایی بلاک کردن یک کسب و کار یا ریپورت کردن و دیگر قابلیت هایی که واتس اپ به آن ها می داد را دارا خواهند بود.

 


کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

  • avatar
  • avatar

نظرات

ارسال نظر

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *